Obchodní podmínky

I. OBECNÉ INFORMACE

1) Obchodní podmínky, které máte před sebou, definují podmínky obchodu www.Blundstone.cz a práva a povinnosti našich zákazníků.

(2) Správcem osobních údajů na webových stránkách obchodu je společnost BALTAZ sp.z o o se sídlem v Gdaňsku, Nowiec 70, 80-293 Gdaňsk. NIP: 9571115965.

3. Korespondenční adresa, na které se nachází kancelář (tedy místo, kde přebíráme a odesíláme zásilky!):

BALTAZ sp.z o o

Kościuszki 7/9

80-451 Gdaňsk

E-mail: info@baltaz.pl

Tel. č.: 885 292 999

II. BOTY

1. Obuv, kterou prodáváme, je originální a v žádném případě nebyla nikdy použita! Můžete si být jisti, že dostáváte zcela nový pár.

2. Přijímáme objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (ale personál je k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 16:00, pozor!).

3. Objednávku můžete učinit pouze prostřednictvím webových stránek www.blundstone.cz Pokud potřebujete s procesem objednávky pomoci – kontaktujte nás! Vysvětlíme vám, na co kde kliknout.

4. Potvrzením vaší objednávky je e-mail obsahující číslo vaší objednávky. Nebyla vám doručena? Zavolejte nám! Technologie si někdy zahrávají, ale my situaci zachráníme.

5. Ceny na webových stránkách jsou uvedeny včetně DPH.

6. Nakupovat u nás můžete v měně ČESKÁ KORUNA.

7. Do ceny výrobku jsme neskryli žádné další poplatky.

8. Ceny se mohou měnit. Vyhrazujeme si právo je kdykoliv upravit. To se samozřejmě netýká cen uvedených v potvrzení objednávky, které od nás obdržíte, pokud objednávku zadáte a my potvrdíme, že jejímu vyřízení nic nebrání.

III. POSTUP PŘI OBJEDNÁVÁNÍ

Máte již produkt v nákupním košíku? Zjistěte, co vás čeká dále:

1. Jako zákazník se zavazujete, že při vyplňování formuláře uvedete pravdivé údaje. Koneckonců nechcete, aby se váš produkt za nevysvětlitelných okolností ztratil, že?

2. Zaškrtnutí souhlasů se zpracováním údajů je povinné.

3. Souhlas se zasíláním newsletteru je dobrovolný. Jste si však jisti, že chcete přijít o další propagační akci?

IV. DOPRAVA

1. Balíčky jsou zasílány kurýrní službou PACKETA – ZÁSILKOVNA

2. Cena poštovného se při objednávání zobrazuje ve fázi výběru a není předmětem jednání.

3.. V případě zaslání zboží na dobírku nelze uplatnit dopravu zdarma, tj. zaplatíte poštovné.

4. Ve výjimečných případech můžeme dobírkovou zásilku odmítnout.

5. Balíčky odesíláme do dvou pracovních dnů od pondělí do pátku, pokud není státní svátek. Pak si budete muset počkat o něco déle.

6. Kurýr má na doručení obuvi 5 pracovních dnů od odeslání. Obvykle to však trvá až 4 dny.

7. Doručování probíhá pouze v pracovní dny. Pokud zásilku odešleme v pátek, čekací doba se bohužel prodlouží o víkend.

8. Věnujte pozornost telefonnímu číslu, které uvedete. Na toto číslo může kurýr zavolat, aby se domluvil na doručení, takže by mělo být správné!

9. Ke všem zásilkám přikládáme účtenku nebo fakturu a formulář pro vrácení/výměnu. Pokud jste něco přehlédli – dejte nám vědět! Vše vám zašleme e-mailem.

V. PLATBA

1. Vaše možnosti jsou následující:

– PayPal – tuto platbu můžete použít jako uživatel PayPal. Vaše platba se u nás v tomto případě také ihned objeví.

– Tradiční převod – možnost pro trpělivé a pečlivé. Vyžaduje provedení platby do 7 dnů od zadání objednávky a uvedení čísla objednávky v názvu převodu. UPOZORNĚNÍ: Na tuto formu platby se nevztahuje automatické potvrzení. Taková objednávka si udrží stav „čeká na platbu bankovním převodem“, dokud se nezmění na „odesláno“. Podrobnosti o platbě naleznete na samém konci obchodních podmínek.

– Dobírka – platba kurýrovi při převzetí zásilky. Upozorňujeme, že tato možnost je dražší a neplatí pro ni doprava zdarma!

2. Ke každé objednávce je přiložen doklad o koupi – standardně je to účtenka.

3. Objednávky, které nebudou uhrazeny do 7 dnů od objednání, budou zrušeny. Pokud víte, že to v uvedeném termínu nestihnete – napište nám!

VI. BALÍČEK

1. Samozřejmostí jsou boty. Co dělat, pokud nedorazí ve stavu, v jakém byste je očekávali, se dozvíte dále v části VRAŤTE A VYMĚŇTE.

2. Budeme se opakovat, ale stojí za to to zdůraznit – v každé objednávce najdete doklad o koupi, ať už fakturu nebo účtenku. Pokud se však má jednat o fakturu – dejte nám prosím vědět ihned po odeslání objednávky. V opačném případě již fakturu vystavit nelze!

3. Velký bílý papír s nápisem je formulář pro vrácení a výměnu zboží, který je vaším esem v rukávu, pokud je něco v nepořádku.

4. Nezapomeňte si při převzetí zkontrolovat výrobek, který jste obdrželi! Pokud je něco v nepořádku, okamžitě nám dejte vědět.  Nebudeme klást přehnané otázky (jen ty opravdu nezbytné) a vadný výrobek od vás převezmeme zpět. Pokud to stav zásob dovolí, vyměníme jej za nový. Pokud jsou však regály prázdné – vrátíme vám plnou hodnotu objednávky.

VII. VYŠŠÍ MOC

1. Může se stát, že vaši objednávku nebudeme moci vyřídit. V cestě nám může stát továrna, dodavatel, doprava, technika, dohled… vše najednou!

2. Ale nebojte se – v závislosti na situaci vám nabídneme k výběru jedno z následujících řešení:

– Prodloužená čekací doba: pokud vám na výrobku záleží více než na čase, můžete jednoduše počkat.

– Částečné plnění: pokud vaše objednávka obsahuje více než jeden výrobek, můžete obdržet jeho část.

– Úprava objednávky: Vámi vybraný výrobek nemáme, ale možná se vám líbí něco jiného? Můžete si vybrat jiný výrobek s příplatkem za dražší výrobek nebo s částečným vrácením peněz za levnější výrobek.

– Zrušení objednávky: Pokud se vám žádná z výše uvedených možností nezamlouvá, můžete se rozhodnout objednávku zrušit.

3. V případě jakýchkoli nepříjemností při nákupu – kontaktujte nás! Jsme poslední, kdo nechává zákazníky na holičkách.  Společně se pokusíme odstranit jakýkoli vzniklý problém.

VIII. VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

1. Potřebujete čas na rozmyšlenou? Dáváme vám až 101 dní na rozhodnutí, zda si chcete výrobek ponechat.

2. Je tu samozřejmě jedno „ale“ – obuv musí být zcela nová a nepoužitá. Jakékoli známky používání zmaří vaši šanci na jejich vrácení a zařazení zpět do prodeje.

3. Výrobky prosím vraťte v původním obalu.

4. Nezapomeňte přiložit doklad o nákupu (účtenku, fakturu nebo případně e-mail potvrzující objednávku).

5. Je třeba také přiložit formulář pro vrácení nebo výměnu zboží. Najdete ho na jednom listu ve své objednávce. Vypište buď stránku pro vrácení, nebo stránku pro výměnu a odešlete výrobky zpět s jistotou, že budeme vědět, co od nás potřebujete.

6. Můžete se svobodně rozhodnout, které poštovní nebo kurýrní služby využijete při zasílání balíčku zpět k nám. Tato možnost je však spojena se závazkem – náklady na odeslání zásilky nám nesete vy.

7. Odesláno? Skvělé. Balíček si brzy vyzvedneme a na rozhodnutí o vašem případu máme 14 dní od jeho obdržení.

8. Pokud se vám neozýváme, je to naopak dobrá zpráva! Klidně si zkontrolujte bankovní účet nebo si zkontrolujte, zda vám nepřišel nový balíček. Pokud však bude vaše vrácení nebo výměna odmítnuta, zavazujeme se vám dát vědět.

9. Pokud výrobek vyměníte, zašleme vám poprvé nový pár na naše náklady. Obuv si však řádně nazujte, protože případná následná výměna bude na vaše náklady!

10. v případě vrácení zboží vám budou peníze vráceny na váš účet stejným způsobem, jakým nám byly zaplaceny. PayPal, bankovním převodem – ať už si vyberete cokoli, vaše platba bude znát cestu domů.

12. Psst… Pokud si nejste jisti, že si výrobek ponecháte, zaplaťte prostřednictvím některé platební metody (PayPal, bankovní převod). Něco nám říká, že takové peníze se vám vrátí nejrychleji.

13. V žádném případě nám nic neposílejte na dobírku! Za takový balík nezaplatíme, vrátí se vám – je to zbytečná námaha.

IX. REKLAMACE – VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1. Ujišťujeme vás, že zboží je v souladu se smlouvou a můžete reklamovat obuv, která zjevně nesplnila svůj účel, například ztratila podrážku.

2. Pro uplatnění reklamace zabalte reklamovanou obuv do libovolné krabice, přiložte reklamační formulář a doklad o koupi a zašlete na naši adresu BALTAZ sp.z o o, Kościuszki 7/9, 80-451 Gdaňsk, Polsko.

3. Do 14 dnů od obdržení zásilky od nás budete informováni o dalším osudu Vaší obuvi.

4. Reklamace e-mailem ani telefonicky nepřijímáme! Touto cestou vám můžeme pomoci a poradit, ale reklamační proces bude zahájen až po obdržení vaší obuvi.

5. Nic vám nebudeme zatajovat – jakmile znalec určí, co má určit, budete informováni o dalším postupu.

6. Bohužel nepřijmeme jako reklamaci vše, co nám zašlete. Zde je několik problémů, které mohou být příčinou zamítnutí vaší reklamace:

– Poškození v důsledku nedostatečné nebo nesprávné údržby: nešetřete na svých botách, v krizové situaci vám za to poděkují!

– Poškození v důsledku nesprávného používání: Zavazujete si rádi boty neobvyklým způsobem? Omotáváte tkaničky kolem kotníků? Skvělé, kreativita je klíčová!  Mějte však na paměti, že ať už vymyslíte cokoli – oko našeho odborníka rozpozná, zda to mohlo přispět k uvedenému poškození.

– Mechanické poškození: škrábance, oděrky… při každodenním používání se může stát cokoli. My to víme a vy to víte, tak uznejte, že to tak prostě je. Poškození, která vznikla v důsledku vnějších vlivů, jako jsou kameny, větve nebo kamarádi na koncertě, se k reklamaci nepřijímají.

– Zbarvení vzniklé nesprávnou údržbou/používáním/čištěním: botu, jaká je, vidí každý. Pokud změní barvu jinak než v důsledku znečištění, nemá bohužel šanci postoupit do další fáze.

– Poškození v důsledku přirozeného opotřebení: například podrážka se časem opotřebuje nebo se objeví ohyby. Materiál pracuje a není to ničí vina!

– Motivační stížnosti na nepoškozenou obuv s odřeninami nebo jiným poškozením chodidla: Každá obuv je jiná, stejně jako každé chodidlo je jiné. Přestože prodáváme výrobky za plnou cenu, nemůžeme zaručit, že pro vás bude dokonalá. Mrzí nás, když výrobek zakoupený u nás způsobí našim zákazníkům škodu, ale reklamace se týká vad výrobku, nikoliv padnoucí velikosti, materiálu nebo střihu. Pokud již po nákupu máte pocit, že je něco v nepořádku, jednoduše využijte možnosti vrácení nebo výměny zboží!

– Zasílání špinavých nebo mokrých bot: typickou špínu z používání nezachytíme, ale boty, které se právě vrátily z procházky v deštivém lese, určitě pošleme zpět odesílateli.

Stejně jako u vrácení a výměny – v případě vrácení peněz se peníze vrátí na váš účet stejnou cestou, jakou nám byly zaplaceny. Ať už se rozhodnete jakkoli, vaše platba bude znát cestu domů.

V případě jakýchkoli dotazů týkajících se reklamací se obraťte na adresu: info@baltaz.pl.

X. PRÁVNÍ USTANOVENÍ

1. Ve věcech, které jsme zde neuvedli, se samozřejmě použije občanský zákoník a ustanovení zákona o ochraně spotřebitelů.

2. Při každém oznámení o snížení ceny zboží (tj. slevě) se vedle informace o snížené ceně uvede informace o nejnižší ceně tohoto zboží, která platila v období 30 dnů před zavedením snížení.

3. Pokud je dané zboží nabízeno k prodeji po dobu kratší než 30 dnů, zobrazí se vedle informace o snížené ceně také informace o nejnižší ceně tohoto zboží, která platila v období ode dne zahájení nabízení tohoto zboží k prodeji do dne zavedení snížení ceny.

4. V případě, že dojde mezi námi a vámi ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz. Můžete také využít platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Jak bylo slíbeno, níže jsou uvedeny údaje pro platbu tradičním bankovním převodem:

BALTAZ SP. Z O.O.

70 Nowiec St.

80-293 Gdaňsk

Banka Santander:  96109010980000000142853918

BALTAZ SP. Z O.O.

KRS: 0000786420

NIP: 9571115965

REGON: 383395639

XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 12.06. 2024.

2. Vyhrazujeme si právo provádět změny těchto obchodních podmínek a ujišťujeme vás, že tato opatření nemohou ovlivnit objednávky zadané před zavedením změn.